Reklamacje
Towary zakupione przez klientów detalicznych objęte są dwuletnią gwarancją lub rękojmią (przepisy Kodeksu Cywilnego, Art. 556-576).
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancyjny – stanowi on podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przy dostawie przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki, jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne i jak najszybsze skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 606 636 835.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:
- Zapakuj starannie produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego kopię dokumentu zakupu, pisemne oświadczenie, zawierające szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu:
e-mail: bikepark@vp.pl
tel.: +48 606 636 835